terug

2e webinar herstart leermiddelenproces Iddink Learning Materials

SIVON organiseert, samen met Iddink, woensdag (morgen) 24 april om 12.00 uur een webinar voor scholen en met name leermiddelencoördinatoren of verantwoordelijken voor het leermiddelencontract binnen jouw bestuur. Op 6 mei herhalen we dit webinar.

Het webinar gaat over de herstart van het leermiddelenproces nadat Iddink Learning Materials afgelopen week getroffen is door een cyberaanval. Hierdoor zijn de systemen van Iddink Learning Materials niet bereikbaar en kunnen scholen hun leermiddelenlijsten niet inleveren.
 
Inmiddels kan Iddink webmuteren ipv het systeem voor de leermiddelenlijsten weer openstellen. Iddink geeft in dit webinar praktische informatie voor de herstart. Welke stappen moet je zetten om de leermiddelenlijst definitief te maken, welke ondersteuning krijg je hierbij en wat is de planning? Uiteraard is er gelegenheid om vragen te stellen. Het webinar gaat niet in op de cyberaanval of de oorzaken van deze cyberaanval.
Ben je leermiddelencoördinator of verantwoordelijk voor het leermiddelencontract voor jouw bestuur of school? Heeft jouw school een contract met Iddink voor de levering van leermiddelen? Meld je aan voor het webinar op 24 april.
 
Omdat de eerste scholen reeds vakantie hebben en mogelijk niet in de gelegenheid zijn om deel te nemen, herhalen we dit webinar op maandag 6 mei om 16.00. Meld je aan voor het webinar op 6 mei.

Een terugkoppeling van dit webinar volgt via onze reguliere communicatiekanalen.