- Online via MS Teams
- 15.00 – 16.00 uur
In het voorjaar van 2023 starten we met de voorbereidingen op een gezamenlijke aanbesteding van leermiddelen voor het primair onderwijs. Het doel: levering van leermiddelen bij de start van schooljaar ‘24 – ’25. Om je te informeren over de voordelen van gezamenlijke inkoop, onze aanpak en planning organiseren we deze informatiebijeenkomst.
Tijdens de bijeenkomst gaan we ook in op de voorbereidingen die nodig zijn vanuit de deelnemende besturen. Daarom nodigen we je uit om met een of meer collega’s te komen, bijvoorbeeld je inkoper en leermiddelencoördinator. Meld je wel apart aan.
Waarom gezamenlijk aanbesteden?
Samen met andere schoolbesturen leermiddelen inkopen biedt je verschillende voordelen. Door de bundeling van massa en expertise verwachten we betere voorwaarden, prijstransparantie en meer invloed op de marktontwikkeling te realiseren. Je krijgt meer gemak en zekerheid omdat we het proces van aanbesteding uit handen nemen.
Meer weten over de voordelen van gezamenlijk aanbesteden in het po? Lees dan meer over deze dienst op de pagina gezamenlijk aanbesteden leermiddelen po.
Aanmelden
Meld je aan via onderstaand aanmeldformulier.