terug

2e webinar herstart leermiddelenproces Iddink Learning Materials

SIVON organiseert, samen met Iddink, maandag 6 mei van 16.00 – 17.00 uur een webinar voor scholen en met name leermiddelencoördinatoren of verantwoordelijken voor het leermiddelencontract binnen jouw bestuur. Het webinar gaat over de herstart van het leermiddelenproces nadat Iddink Learning Materials afgelopen week getroffen is door een cyberaanval. Hierdoor zijn de systemen van Iddink Learning Materials niet bereikbaar en kunnen scholen hun leermiddelenlijsten niet inleveren.

Let op! Dit webinar is een herhaling van het webinar van 24 april. Ivm de meivakantie organiseren wij deze twee keer.
 
Inmiddels kan Iddink webmuteren ipv het systeem voor de leermiddelenlijsten weer openstellen. Iddink geeft in dit webinar praktische informatie voor de herstart. Welke stappen moet je zetten om de leermiddelenlijst definitief te maken, welke ondersteuning krijg je hierbij en wat is de planning? Uiteraard is er gelegenheid om vragen te stellen. Het webinar gaat niet in op de cyberaanval of de oorzaken van deze cyberaanval.

Voor wie?

Ben je leermiddelencoördinator of verantwoordelijk voor het leermiddelencontract voor jouw bestuur of school? Heeft jouw school een contract met Iddink voor de levering van leermiddelen?

Meld je aan