Wil jij als projectmedewerker een functie met veel vrijheid en enthousiaste collega’s in een platte non-profit organisatie? En de mogelijkheid om grote maatschappelijke impact te maken? Lees dan snel verder.
Als projectmedewerker Onderwijs & ICT speel je een belangrijke rol binnen de dienstverlening aan schoolbesturen. Je ondersteunt adviseurs en projectleiders bij de uitvoering van diverse ICT-infrastructuurprojecten. Dankzij jouw oog voor detail en organisatorische talent zorg je dat processen soepel verlopen en iedereen tijdig naar dezelfde en correcte informatie kijkt, waardoor je collega’s op je kunnen rekenen.
Jouw rol:
Je bent een spil in de ondersteuning van onze operationele teams.
- Je ondersteunt onze adviseurs en projectleiders die schoolbesturen begeleiden van het eerste gesprek tot een dienstverlening.
- Je controleert klantgegevens en stelt contracten op.
- Je bewaakt het overzicht en houdt administratie op orde.
- Je beantwoordt financiële- en administratieve vragen en je doet controles op facturen.
- Je zorgt dat de juiste informatie bij de juiste stakeholders ligt; bijvoorbeeld de afdeling inkoop, de financiële afdeling en bij de leveranciers.
- Je helpt bij het verbeteren van administratieve processen en rapportages.
Jouw werkdag in vogelvlucht:
Vanuit jouw flexibele werkplek (thuis en op de woensdagen op ons kantoor in Zoetermeer) ondersteun je je collega’s. In de ochtend stem je af met een adviseur welke contracten opgesteld kunnen worden. Je bespreekt daarnaast de lopende trajecten. Jij controleert na de afspraak of alle gegevens voor de contracten bekend zijn en gaat waar nodig achter de juiste informatie aan. In de middag heb je een afspraak met een andere collega over de inkoop van devices. Je stemt samen de planning af van de volgende inkoopronde en bereidt werkzaamheden voor. Je sluit je dag af met het controleren van een aantal facturen waar je collega van de financiële administratie jouw input op wil. Jij haalt bij de leveranciers of uit documentatie de juiste informatie op en sluit je werkdag met een tevreden gevoel af.
Wie jij bent:
- Je neemt graag initiatief, durft vragen te stellen, advies te vragen en denkt graag mee over verbetering.
- Jouw sociale vaardigheden en heldere manier van verbaal en schriftelijk communiceren komen daarbij goed van pas.
- Je bent in staat om (complexe) administratieve processen te doorgronden, nauwkeurig bij te houden en het overzicht te bewaren.
- Schakelen tussen verschillende onderwerpen en processen geeft jou energie.
- Het vermogen om zowel zelfstandig als samen te werken.
- Je bent bekend met administratieve processen en systemen.
- Minimaal een afgeronde (relevante) mbo-4 opleiding.
- Goede beheersing van de Nederlandse taal.
Wat je krijgt:
- Een aantrekkelijk bruto maandsalaris tussen €2990 en €3650 op basis van een 40-urige werkweek, afhankelijk van jouw ervaring.
- Een jaarcontract met uitzicht op vast dienstverband.
- Een thuiswerkvergoeding van €20 per maand, een telefoonvergoeding van €30 en een bijdrage aan je zorgverzekering van €25.
- 25 vakantiedagen en een ruim flexbudget, waarmee je met fulltime dienstverband tot 26 vakantiedagen kunt bijkopen.
- Een ruim opleidingsbudget.
- Flexibele werktijden en hybride werkplek (vanuit huis, locatie of op kantoor). Woensdag is onze vaste kantoordag.
- Samenwerking met een team van ict-professionals en externe partners.
- Een uitdagende en afwisselende baan met impact op schoolbesturen en meer dan 1,7 miljoen leerlingen.
- Een platte organisatie met een ondernemende, open cultuur met veel ruimte voor eigen initiatief.
Over SIVON:
Bij SIVON streven we naar zorgeloze toegang tot hoogwaardige ict-oplossingen voor het primair- en voortgezet onderwijs in Nederland. Sluit je aan bij ons team van ruim 50 professionals en bouw mee aan de toekomst van onderwijs in Nederland! Meer informatie over SIVON? Kijk op www.sivon.nl
Interesse?
Ben jij klaar om bij te dragen aan de digitale toekomst van het onderwijs? Solliciteer nu en maak het verschil! Solliciteer vóór 21 november 2025 door je motivatie en cv te sturen naar Philip Post: p.post@sivon.nl. Ook voor meer informatie kun je contact opnemen met Philip Post via 06-39272707.
De eerste gespreksronde vindt plaats op 27 november, gevolgd door een tweede gesprek op 4 of 5 december.
NB. Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.
