terug

“Dit scheelt zoveel gedoe!”

Het SIVON-support team helpt scholen bij het gebruik van Veilig Internet. Iris en Denise lichten graag een aantal belangrijke onderwerpen en vragen over Veilig Internet toe:

Q: Ik weet niet wat ik nu aan internetbeveiliging heb. 
A: Dat snap ik, want in de loop der jaren kan er aardig wat veranderd zijn. Misschien is er bijvoorbeeld apparatuur bijgeplaatst of juist naar de cloud verhuisd. Samen met een SIVON-productadviseur kunt u inventariseren wat de huidige situatie is. U krijgt dan van ons een vrijblijvend advies. 

Q: Wat is de kwaliteit van de internetverbinding? 
A: Schoolbesturen kunnen kiezen uit verbindingen met verschillende soorten bandbreedtes en service levels. Bij support monitoren wij zelf, voor elk type verbinding, continue de beschikbaarheid en kwaliteit en nemen contact op met scholen om problemen te voorkomen. 

Q: Hoe werkt het overstappen naar Veilig Internet? 
A: Zodra het contract met de huidige internetprovider afloopt, kunnen scholen overstappen. Omdat ieder bestuur anders is, loopt SIVON samen met u de stappen door van bestelling tot levering. We bespreken uw wensen, de omstandigheden per schoollocatie en wat u vooraf kunt regelen. Dit proces bereiden we samen zorgvuldig voor, zodat u altijd weet waar u aan toe bent. 

Iris en Denise van de servicedesk

Antwoorden op nog meer veelgestelde vragen vindt u op sivon.nl

SIVON ontzorgt schoolbesturen als het gaat om de aanschaf en het gebruik van een veilige internetverbinding. Meer weten over de voordelen van Veilig Internet? Neem contact op met één van onze relatiemanagers voor een vrijblijvend gesprek.