Vanuit SIVON bieden wij hulp en advies rondom onze dienstverlening. Op deze pagina vind je hierover meer informatie. We helpen je graag verder als je:
- behoefte hebt aan een laagdrempelig gesprek met een van onze medewerkers over een SIVON dienst of zaken rondom informatiebeveiliging & privacy en de leveranciersmarkt;
- een melding wilt doen wanneer je ergens tegenaan loopt bij een leverancier of bij SIVON;
- een wens hebt voor bijvoorbeeld een dienst of uitvoering van een DPIA;
- advies nodig hebt over bijvoorbeeld een offerte of contract (alleen voor leden SIVON).
Gesprek met medewerker SIVON
Tijdens het gesprek van maximaal 30 minuten beantwoordt een medewerker van SIVON jouw vraag over een van diensten van SIVON of wanneer je vragen hebt die gerelateerd zijn aan informatiebeveiliging & privacy of de leveranciersmarkt.
Behoefte aan een laagdrempelig gesprek? Maak direct een afspraak.
Meld je ervaring met SIVON of een leverancier
Loop je ergens tegenaan in de dienstverlening van SIVON of van een leverancier? Ben je het niet eens met een prijsverhoging of een pakketwijziging. Laat het ons weten via ons ‘meldpunt’.
Wens product of dienst
Heb je een wens voor een product of dienst via SIVON. Wil je graag dat op een applicatie een DPIA wordt uitgevoerd of heb je een andere wens, laat het ons weten via dit formulier. Belangrijk! We inventariseren alle wensen en als het in onze visie past, gaan we het verder onderzoeken. We kunnen echter niet garanderen dat alle wensen ook worden ingevuld.
Advies over offerte of contract
Ben je lid van SIVON en vragen over een offerte of een lopend contract met een leverancier? Onze medewerkers denken graag met je mee en geven je passend advies. Maak een afspraak.