terug

Informatiebijeenkomst gezamenlijke aanbesteding leermiddelen vo ’25-’26

  • Datum: 18 januari 2024
  • Tijd: 15.00 – 16.30 uur
  • Locatie: Online

De voorbereidingen voor de gezamenlijke aanbesteding leermiddelen (voor levering schooljaar ‘25-’26 en verder) in het voortgezet onderwijs zijn weer gestart. Maar hoe werkt een gezamenlijke aanbesteding precies, wat doet SIVON en waarom zou je meedoen aan een gezamenlijke aanbesteding? Tijdens deze informatiebijeenkomst geven wij je antwoord op alle vragen die je hebt rondom het gezamenlijk aanbesteden van leermiddelen. 

Resultaat 

Na het volgen van deze informatiebijeenkomst weet je onder andere: 

  • wat een gezamenlijke leermiddelenaanbesteding inhoudt; 
  • wat de voordelen zijn van gezamenlijk inkopen met SIVON; 
  • uit welke onderdelen de gezamenlijke aanbesteding bestaat; 
  • welke rol jouw schoolbestuur speelt en wat SIVON voor je doet; 
  • globaal welke aanbestedingsstrategie wordt toegepast; 
  • wat deelname jouw bestuur kost; 
  • hoe en tot wanneer je je kunt aanmelden voor deelname aan de aanbesteding. 

Voor wie 

Deze informatiebijeenkomst is interessant voor managers bedrijfsvoering, inkopers, leermiddelencoördinatoren en andere medewerkers die zich bezighouden met het inkopen van leermiddelen in het voortgezet onderwijs. 

Aanmelden

De inschrijving is gesloten. Je kunt deelnemen aan de bijeenkomst op 30 januari van 15.00 – 16.30 uur.